HTML

Napi Kaja Pia

Nem biztos, hogy hasznos, de az igen, hogy unatkozom. Mindennapi étkezéseim, származásuk, időpontjuk és értékük, szorgalmas apdétekkel.

Friss topikok

Címkék

kaja (17) pia (17) Címkefelhő

Száraz bevezető (zsíros levessel)

2010.08.05. 17:14 Napikaja Pia

Előszöris levezetem abbéli csalódottságomat, hogy a napikaja.blog.hu már foglalt, valaki 2008-ban 3 percet szánt rá, azóta semmit. Mindegy, végülis én - vele ellentétben - iszom is.

Néha elkezdek valamiféle nem hivatalos, és sosem fogyókúrás étrendváltoztatást, mely leginkább az egészséges táplálkozással függ össze (= az vagy, amit megeszel). Volt már két hónapos adalékanyag-mentes próbálkozásom, a szénhidrát egy ideig jobb ötlet híján kimerült a főtt tésztában, édesség: méz és gyümölcs, folyamatos sütögetés és piacra járás, ez pedig az időt vette el, de úgy gondolom, megéri, belevágnék még, ha kevésbé lesz hajszolt és anyagias az életem.

Itt jön a másik: ezután nagyon kevés pénzből kellett hónapokig varázsolni, pár héten át szenvedtem, mert ízetlen volt az üres kifli és az olcsó tea (izesítők nélkül), a párizsik, májkrémek és pl Winny márkás vajak, tejek minőségében (és adalékaiban..) nem igazán bíztam, de akkor nem volt mit tenni.

Hogy most mit követek? Semmi különöset, egyszerűen egy elutazott hosszú hétvége során minden délben és este egy halom hús volt a menü, amit másfél napig bírtam, aztán már csak a köretek fogytak. Nem lettem vega, nem is leszek mostanában, csak elgondolkodtam, hogy talán a szervezetem követ egy bizonyos rendet, szóval ezentúl jegyzem, így nem eszek majd feleslegesen vagy pótcselekvésként, oszt majd visszanézem, ha csikar, hátha okosabb leszek.

Na meg addig sem unatkozom.

2010. 08. 05.

Reggeli 10.00: mákos búrkifli; jeges kávé (350, Prímapék), üres fekete tea (polc)
Ebéd 13.00: kisadag kolbászos lencseleves, rántott csirkemell (760, Főzeléktrójai)
Uzsonna 16.00: üres nutella (pfuj) (105, Reál), 0,75 l csapvíz (120 éves a Bp.Vízművek)
Vacsora 20.00: görög hidegtál (szószok, tzatziki, sült sajt, bab, paradicsom), limonádé (vendégelés Pünkösdfürdőn), 2 korty irsai (hűtőben találtam)(szeretem a hűtőmet)

Keresek valami jó kis étvágygerjesztő sablont.
(Apdét: nem találtam, valami miatt szerkeszteni sem engedi ezt a sivár rusnyaságot.)

Szólj hozzá!

Címkék: kaja pia

A bejegyzés trackback címe:

https://napikajapia.blog.hu/api/trackback/id/tr732201573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása