HTML

Napi Kaja Pia

Nem biztos, hogy hasznos, de az igen, hogy unatkozom. Mindennapi étkezéseim, származásuk, időpontjuk és értékük, szorgalmas apdétekkel.

Friss topikok

Címkék

kaja (17) pia (17) Címkefelhő

2010. 09. 08. szerda

2010.09.08. 20:39 Napikaja Pia

Mégsem érek rá ennyire.

Itt a szezon, zakatol az élet. Voltam pár dokinál is, mert az a szép gyócer (Appranax, dear) kimarta a gyomromat, mert figyelmes doki kötelezően ajánlott savlekötő nélkül írta fel nekem. Aztán amikor visszamentem, hogy 8 után 2 napja nem szedem napi 2x, és még mindig ájuldozom, aszonyga, "pedig ilyen fiatalon nem szokott ártani..." Aha. Persze. Nézzen rám, 45 kilós vagyok, és taposom a harmincast. 2 hétig nem aludtam, mert éjszaka is harcisünök birkóztak a gyomorszájamnál, nappal pedig (egyébként később már éjszaka is) trónoltam a ..-n, hogy heveny kategóriában megszabaduljak a pénzen megvásárolt finom napikajáimtól.

És egyre fogytam, és egyre ... éhesebb lettem! A gyócerész meg (neki is gratulálok) véletlenül az enyhébb hatóanyagú savlekötőt adta ki (Lansoptol 15mg), ami megelőzésre való. Visszamentem dokihoz, írt újat, azt szedem 4 hétig... Voltam fog-nál, nő-nél és gége-nél is, mert a labor szerint gyulladok. Leletet elkeverték, amikor 1 hét múlva visszamentem, menjek később... nő-doki(nő) egyébként hentelt, terpeszben megy haza utána a bátor, aki rákszűrést is kér. Vagy nem kér, és később rákban huny el.

Mindenesetre - egyelőre - a fogdok volt a legnagyobb élmény, igen, ennyire rossz a helyzet. Ott legalább azt kaptam, amire számítottam. És talán attól gyulladtam. De legalább a kezem még mindig fáj... (reumatológus, ja igen, ott is voltam, adott egy kenőcsöt, hogy ne bántsa a gyomromat. Milyen rendes.)

Úgyhogy kicsit kihagyok, mert ez már vérciki, aztán ha ismét unatkozom, folytatom. Mindenkinek jó kajákat kíván

Napikaja

Szólj hozzá!

Címkék: kaja pia

A bejegyzés trackback címe:

https://napikajapia.blog.hu/api/trackback/id/tr482281244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása